terça-feira, 8 de janeiro de 2013

Daily beauty routine

Hi Dupliciters!
As any professional, mom, etc... any college student would know that we don’t have much time to pretty ourselves up every single morning. 
I have a basic routine:
1. Thanks to many difficult nights during architecture course, i have profound dark circles... so its relevant to put my lightweight oxygenating cream that helps to detoxify, de-puff and instantly take away every sign of tiredness.
2. My face daily cream is SPF 30. Barral is the best for my face, my lips and my body!
3. After prep my eyes and face I use Kiko 3D Lifting Concealer FPS 10.
4. Then I use a medium foundation from Kiko too.
5. After to add some definition to my cheek bones I place the Oriflame Giordani Gold Bronzing Pearls.
6. Finally, Oriflame Beauty 2FX Mask gives is my choice!

To clean: Primark cleansing facial wipes and Kiko pure gel.

I guess it's simple and natural for a daily routine. Now that I have shared my morning routine with you, what is yours? Is there any products that you won’t leave the house without? I would love to hear.

And don't forget to enter our giveaway.



Olá Dupliciters!
Como qualquer mãe, profissional, etc .. qualquer estudante universitário sabe que não há muito tempo para nós mesmos pela manhã.
Eu tenho uma rotina básica:
1. Graças às directas que o curso de arquitectura me proporcionou, ganhei umas olheiras enormes e escuras... pelo que é imperativo usar um creme para isso. Eu uso o creme com oxigénio da Oriflame.

2. O creme facial diário é de protecção 30. A Barral é a melhor para o meu rosto, lábios e corpo!
3. Após preparar os olhos, uso Kiko 3D - corrector de elevação e FPS10.
4. A minha base também é da Kiko.
5. Para adicionar alguma definição nos ossos da cara uso Oriflame Giordani Gold Bronzing em pérolas.
6. Finalmente, Oriflame Beauty Máscara 2FX é o meu rímel favorito! Consigo ter umas pestanas naturais durante o dia ou umas mais ousadas à noite.
Para limpar: toalhitas Primark e gel puro para limpeza da Kiko.
Eu acho que é simples e natural para uma rotina diária. Agora que compartilhei a minha rotina matinal convosco, qual é o teu? Existe algum produto sem o qual não sais de casa? Gostavamos de ouvir.

Não se esqueçam que temos um Giveaway a decorrer.



Um comentário:

  1. great info on your blog,keep up the good work:)
    A
    www.23ofashion.blogspot.co.uk

    ResponderExcluir

what do you think?

Ocorreu um erro neste gadget