sábado, 19 de janeiro de 2013

Recent obsessions

Hi DupliCiter!
Friday is here, right? So let's party!
Ana is coming home today, she is right now at the tattoo studio where we want to do the first tattoo!
We are very anxious with this because we want to mark this year somehow...
We have been searching for the perfect drawing...
Maybe this week we share some of them with you all.
What do you think?
Well, I was wondering about my last wishes... all because of "Pepa's bag" (a recent controversy here in portugal, about fashion bloggers).
And my recent fashion obsessions of the year are:

1. The new limited edition Casio G-Shock G5500C features Tough Solar Power, Shock Resistance and a Water Resistance of up to 200 meters. Available in red, green and white, the watch also comes with four daily alarms, a countdown timer, an automatic light and world time in 48 cities.

2. A fur scarf/collar. My architect inner doesn't pretend me to buy some faux fur collar, architects don't lie, wherever the material is. My some-kind-of-budhist-part doesn't allow me to buy a real fox fur scarf. so... they are fighting inside me... and i guess this is going to end tied.

Any advice?








Olá DupliCiters!
Sexta, não é verdade? Vamos curtir!
A Ana está a chegar. Está neste momento no atelier de tattoos onde é suposto fazermos a nossa primeira tatuagem.
Sabemos que é cliché, mas pretendemos marcar esta fase da nossa vida com algo.
Estamos ansiosas e temos andado à procura do desenho perfeito (não, não vamos ser gémeas!)...
Talvez esta semana vos mostremos algumas inspirações.
Que acham?
Estava eu a pensar nos meus últimos desejos... Tudo porque estive a ler mais uma crítica à "mala da Pepa".
Então, chegou o momento fútil do dia. Os meus objectos mais desejados para este mês são:

1. A edição limitada Casio G-Shock G5500C , duração graças a energia solar, resistência ao choque e à água (com profundidade até 200m).  Disponível em vermelho, verde e branco, com quatro alarmes diários, um temporizador de contagem regressiva, uma luz automática e fuso-horário de 48 cidades.

2. Uma gola de pele. A minha alma de arquitecta não me permite de maneira alguma querer uma coisa falsa. Os arquitectos não mentem quando se fala em materiais. O meu espirito-meio-budista não me deixa comprar a pele de uma rapose! Acho que isto vai acabar emaranhado. Sem dar em nada.

Há por ai conselhos?



7 comentários:

  1. Nice blog! Would you follow me also??

    www.fashionalertt.com

    XX

    ResponderExcluir
  2. I really love the watch and need a new one so may invest!
    Would love you to follow my blog back.
    Much love, x

    sarahamyruth.blogspot.com/

    ResponderExcluir
  3. Loving these fashion inspirations, especially that bag! Thank goodness it is Friday - time to enjoy the weekend. Following you, hope you will follow back! :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ResponderExcluir
  4. Love your blog.wanna follow each other. http://glamourzone01.blogspot.com/

    ResponderExcluir
  5. lovee the watch !

    comelycobber.blogspot.com

    ResponderExcluir
  6. I love that watch and that bag!

    I Follow you now by the way!
    If you have time could you check out/ follow my blog too?
    http://mindy13579.blogspot.com

    ResponderExcluir
  7. Thank you for the comment:) you are so nice!

    ResponderExcluir

what do you think?

Ocorreu um erro neste gadget